توسان نسل جدید

در توسان نسل جدید پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۱۶۴ اسب بخار استفاده شده است که ۲۰۵ نیوتن‌ متر گشتاور دارد.

بیشترین قدرت در دور موتور ۶۲۰۰ و بیشترین گشتاور در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود

که با جعبه‌ دنده‌ی ۶ سرعته‌ی اتوماتیک همراه شده است.

عموم توسان‌های جدید وارد شده به ایران، دیفرانسیل جلو هستند

و البته نمونه دو دیفرانسیل آن با قیمت بالاتر نیز به‌ تازگی وارد کشور شده است.

البته مونواکسید کربن کمتری نسبت به مدل قبلی تولید می‌کند.

در بروزرسانی ۲۰۱۶، مدیر طراحی هیوندای، پیتر شرایر، توسان را با تبعیت از

زبان طراحی جدید هیوندای، به بلوغ رسانده و بر جذابیت آن افزوده است.

بدنه توسانها نسبت به مدل قبلی در فرم چراغ‌ها، سپر و جلو پنجره ابعاد طول و عرض خودرو

تغییر کرده و بزرگ‌تر شده است.

به عقیده کارشناسان، توسان در طراحی از شرق دور به سمت غرب رفته است.

نمونه‌ی استاندارد این خودرو، با سقف پانورامیک و آینه‌های جانبی جمع ‌شونده،

مانیتور ۵ اینچی لمسی و دوربین دنده عقب ارائه می شود.

تعویض دنده‌ی نابجا، لرزش هنگام تعویض دنده، تأخیر در تعویض دنده و شتاب‌گیری کند،

مشکلات عمومی سیستم انتقال قدرت نسل جدید توسان هستند.

با مازراتی خودرو همراه باشید.

نظر

mood_bad
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه